سئو و چقدر باید انتظار داشته باشید که برای یک دوره خوب SEO هزینه کنید

Wiki Article

سلام حامی جان، ممنون که نظرت رو درباره مفهوم سئو گفتی. دوستی با مخاطب بهترین هدفیه که هر سایتی میتونه روی اون سرمایه گذاری کنه.

شما به عنوان یک متخصص سئو باید در زمینه آموزش مفاهیم اولیه به مشتریان خود نیز وقت و انرژی صرف کنید.

آدرس و محتوا حذف نمی شن ، فقط از قسمت فهرستها حذف می شن و دیده نمی شن .

سلام وقتتون بخیر.من میخوام سئو رو به صورت حرفه یی یاد بگیرم اما نمیدونم از کجا شروع کنم.مقاله های شما کمکی بهم میکنه؟

رعایت استانداردهای نگارشی، توجه به مفهوم کلیدی به جای کلمه کلیدی، استفاده از عبارات هم خانواده و توصیفی، استفاده صحیح از تگ های هدینگ و پاسخ گویی به سوالات کاربران از مواردی هستند که هنگام تهیه محتوا باید به آن توجه کنیم.

لینک سازی به دو بخش اصلی داخلی و خارجی تقسیم میشود. لینک سازی داخلی موجب میشود که گوگل درک درستی از ساختار سایت و ارتباط موضوعی صفحات داشته باشد و لینک سازی خارجی ارزش و اعتبار هر صفحه در فضای اینترنت را مشخص میکند.

دستاوردهای ما در ماه های اولیه (پس از شروع سئو سایت) اطلاعات و آمارهای جدیدی فراهم میکند که زمینه ساز تحلیل های دقیق تر، برنامه ریزی بهتر و تولید محتوای جدید میشود.

یاد گیری سئو و وبمستری از مهم ترین مهارت هاست که می تونه درآمد میلیونی داشته باشه و هیچ وقت هم از بین نمیره .

بستگی داره به سرعت پاسخ گویی و منابعی که در اختیار دارید. برای سایت های ایرانی معمولا هاست داخلی گزینه بهتری است به شرط آنکه کیفیت بالایی داشته باشد.

سئو برای من یعنی مهندسی معکوسی از الگوریتم های گوگل و رفتار کاربران در زمان جستجو. برای کسب جایگاه بهتر باید با منطق و حدس یک استراتژی را انتخاب کنید و سپس با اطلاعات بدست آمده از اجرای آن استراتژی های بعدی را طراحی و اجرا نمایید.

مخصوصا قسمت متخصصین ایرانی واقعا جالب و خاص بود به نظرم از متخصصین خبره ای هم استفاده کردید. تقریبا همه پرچمداران حوزه سئو نظراتشون اینجا ثبت شده.

گوکل منبعی است که انتها ندارد فقط کافیست اصول آن را پیاده نمایید تا بیشتری کاربر و ترافیک را از آن خود نمایید. اصول سئو نیز همان قوانینی است که باعث میشود کاربر بهتر و راحت تر در سایت شما گردش نماید و سپس کاربر وفادار سایت شما گردد.

ممنون از این ایده جالب. ولی به نظر من متاسفانه فضای سئو در ایران خیلی جالب نیست و خیلی از مشتری هایی که پروژه سئو رو به آژانس های مختلف میسپارن، هیچ دانشی و یا حتی اطلاعای از روند سخت و زمانبر سئو ندارند.

مسیر یادگیری سئو و مفاهیمی که باید با آنها آشنا شوید را به صورت کامل در دوره نقطه صفر سئو معرفی کرده‌ایم.
سلام حامی جان، ممنون که نظرت رو درباره مفهوم سئو گفتی. دوستی با مخاطب بهترین هدفیه که هر سایتی میتونه روی اون سرمایه گذاری کنه.

تلاش ما تکمیل تدریجی این صفحه و جمع آوری نظرات افراد بیشتری است، پیشنهاد میکنم در آینده نیز مجدد به این صفحه مراجعه کنید.

سلام. من تجربه بسیار خوبی از سایت شما دارم، به همین خاطر تمام سرچ های خودم در رابط با سئو را با پسوند آکادمی وب سیما انجام میدم.

سلام وقتتون بخیر.من میخوام سئو رو به صورت حرفه یی یاد بگیرم اما نمیدونم از کجا شروع کنم.مقاله های شما کمکی بهم میکنه؟

آکادمی وبسیما با هدف آموزش تخصصی سئو و بهینه سازی سایت در کنار به روز ترین متدهای طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری راه اندازی شده است.

متاسفانه ما برای گوگل مپ به آدرس دو سال پیش خودمون یک گوگل مپ ایجاد کردیم که ایمیل و دسترسی هاشو فراموش کردیم و الان مدیریتی بر نظراتش نداریم هر چند که گوگل مپ جدیدی برای لوکیشن فعلیمون ثبت کرده ایم و موقع سرچ وب سایت، جفت اوکیشن ها رو روی مپ میاره.

سایت بهین وب دیزاین را با تخصص روی آموزش دیجیتال مارکتینگ و سئو آغاز کردم.در حال حاضر آموزش‌‌های این سایت در قالب مقاله، پادکست ، ویدیو و کتاب‌ الکترونیکی به زبان ساده برای علاقمندان ارائه میشود. ادامه…

کتاب آموزش سئواصلاحات تخصصی سئوسئو کلاه سیاهدوره جامع سئونظرات

البته پیج گل و گیاه هست. چقدر طور میشکه به قول شما متخصص بشم تو این زمینه.

الان ستاره هامون برگشته. حالا میخواستم بدونم این مدل اکسما برای چه صفحاتی استفاده میشه؟ یک وقت به سئو سایت مون آسیبی وارد نکنه؟

یک سوال : من دامنه ای دارم که چند سال پیش و صاحب قبلی دامنه که خارجی بوده با کلمه های کلیدی بی ربط لینک سازی خارجیش انجام شده ، چند تا از لینک های خارجی رو برسی کردم با کلمات بی ربط به من لینک داده شده ، چه کاری باید انجام بدم که نتیجه خوب بگیرم ؟ لینک ها diavow کنم یا کاریشون نداشته باشم و لینک های خوب بسازم

یاد بگیرم چون هم یه سایت فروش دارم هم میخوام تو این زمینه کار بگیرم و روی سئو سایت ها کار کنم. توصیه شما چیه>؟ درکنارش طراحی سایت هم کار میکنم.

در این دوره مسیر شکل گیری ایده، هدف گذاری و تولید محتوا مورد بررسی قرار گرفته و ابزارهای مناسب برای تولید و انتشار محتوای مفید براساس اصول سئو معرفی میگردد.

ورود کاربر به سایت دوره سئو اولین هدف و تبدیل بازدیدکننده به مشتری مهم‌ترین دستاورد ما خواهد بود.

Report this wiki page